Výběrový závod na MS 2012 ve vodní záchranařině -Bohemia Cup RH-WC

24.07.2011 17:08

Ve čtvrtek 21.7. jsme s Buffy vyjeli opět směr Lipno. Tentokrát jsme měly před sebou výběrový závod na Mistrovství světa dle zkoušky RH-WC, které bude příští rok pořádat Ukrajina.

Pro představu co ve zkoušce musí pes umět: velmi přesnou poslušnost ( kde jsme získali 45 bodů z 50), dovednost ( např. ovladatelnost ve vodě na 40 m - kde jsme obdrželi 40 b z 50) a poslední oddíl jsou speciální prace kde pes musí uplavat 1 km za lodí, potom přitáhnout volně plovoucí člun, donést z lodě do vody záchranný kruh tonoucí osobě volající o pomoc, přivléci do člunu za ruku člověka, který vypadne z lodi a již nejeví známky života, a v neposlední řadě pomoci plavci v nesnázích (ze běhu) + dovléci zase opět za ruku dalšího plavce bez známek života. Za tento slet cviků Buffy vybojovala 141 b. z 200 a tím složila nejvyšší a nejtěžší mezinárodní vodní zkoušku RH-WC ( mimochodem tato zkouška od nového roku v novém zkušebáku již není, takže jsem historicky poslední psovod v ČR kdo jí složil). Po celou dobu její práce, jsem na Buffy jen zírala co všechno se dá pes naučit. Tato zkouška je hlavně o kondičce psa, kterou Buffy i po štěňátkách má.

Celkové body nás katapultovali na 4. místo sice z 5, ale jsem pyšná, že jsem se v takovéhle opravdu silné konkurenci neztratila. Ostatně musím říci, že v takovéhle konkurenci jsem za poslední 10 let nezávodila. Proti Buffitě stáli na startovním poli: 2 mistři světa, 1 vícemistryně a 1 slečna, která byla na letošním MS na 4. místě. ve vodě.

 

Děkuji jihočeským záchranářům za super připravenou akci.