Pohár prezidenta dle kategorie ZZP3

06.06.2011 21:07

Tento víkend byl opravdu náročný. V pátek v podvečer jsme s Buffy dorazily do Žatce na závod prezidenta SZBK, který jako každoročně je jeden z nejtěžších závodů za celý rok. Postavily jsme si na cvičišti stan ( Buffy poprvé vyzkoušela spaní ve stanu, a moc se jí líbilo :-) ) , a v příjemném kolektivu některých závodníku jsem poseděli  při krásné teplé noci. V sobotu ráno nás přivítalo sluníčko a nebe naprosto bez mráčku. Bylo mi jasné, že se rýsuje pro někoho krásný víkendový den, ale pro nás peklo na zemi! Závod začal v 9:00 hod slavnostním zahájením. Vylosovala jsme nám s Buffy "výborné startovací časy", kdy máme hledat v sutině. ( 10:50, 11:30  poté ve 12:30 následovala poslušnost). Tak a kolo štěstí se roztáčí. Celý den všichni závodníci, včetně mě, měli na mysli jen jedno: kde je nejbližší voda pro ochlazení psů. Teplota ve stínu šplhala ke 30 °C.

 

Nastala hodina H . Vzhledem k tomu, že souběžně s tímto závodem se konal ještě tzv. Junior Cup, nastalo malé 30 min zpoždění. Takže jsme s Buffy šli hledat na trenažér napodobující zemětřesení okolo poledne. Teplota na sutině se pohybovala kolem 50°C. No a černý pes v takovéto výhni, není zrovna ideální. Musím říci, že Buffy bojovala celým srdce. Uvážím-li fakt, že je po štěňatech a kondička ještě není to pravé. Jsem s výsledkem spokojená. Nejvíce mě potěšila, že byla mezi málo psy, kteří neoznačili falešný nález ! Po zcela vysilujícím vyhledání, jsme se rychlostí blesku přesunuli na rozpálené cvičiště v Žatci, kde Buffy předvedla bravůrně poslušnost na 93 bodů ze 100.

Celkem obsadila 12. místo z 18 závodníků. Sice si někdo řekne, nic moc, ale pro mě to byl dobrý start do nové sezony.

 

V neděli jsme se s Buffy přesunuli do Vraného nad Vltavou na vodní výcvik. Udělali jsme si pár cviků, ale jen tak lehce, protože toho měla Buffy dost.

Děkuji všem za krásně prožitý víkend.